slide show

Slapp dag...

Slutade lite efter 2 idag och har precis satt på mig mjukiskläderna (as usual) ikväll blir det pluggkväll med tsatsiki, haha. Haft en jättenice vecka, i måndags slutade vi 1, tisdags 3, igår 3 (vi kunde fått sluta 2 men sen kom nån och öppnade åt oss på franskan) idag 2 och imorgon 12 eller 1. Sköööönt!

Filmen som vi såg idag (die welle = vågen) var typ.. halvbra. Den var rätt spännande ett tag, det bästa var att vi inte hade engelska, matte eller NO, fast vi var så duktiga och gick dit halva lektionen och började lite med NO fördjupningen.

Fästmö Pernilla

Hej! Jag har fått en hel del besökare till min blogg vilket jag tycker är jätteroligt så nu tänkte jag starta VECKANS BLOGG. Om du vill vara med och få din blogg att synas är du välkommen att lämna en kommentar i min blogg. Ha en bra dag!

Kram

Mamma Jessica

Hej, var gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på 500 kr.. http://mammajessica.webblogg.se/2009/november/tavling-yves-rocher.html

Wushu Cissi

Mukiskläder är toppen, själv har jag sånna större delen av dagen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: