slide show

Öppethus - V-ås

Imorgon ska jag åka in till Västerås med Emma&Linn för att kolla på öppethus, funderar på att gå it-media faktiskt även om jag nästan var helt säker på att jag skulle gå handel-turism... jag vet inte vad jag vill gå.. får väl se imorgon vad jag tycker. Åker nog direkt efter skolan så det blir nog inte så mycket bloggande imorgon.



Älskar hennes röst.. den är så speciell. Låten är verkligen jättebra ♥
KUNGEMMA'

h3h3h3h3h3 vi kommer tappa bort oss :(

du måste ta med pass också, eftersom vi ska dela på biljett :o

hihi syon<3

tessan =)

var med & tipsa på min blogg ! & du kan bli sädd på just min blogg ! gå in & läs mer på min blogg =)

puss&kram / t

bbellahh

Håller med, den låten är riktigt bra! :)

pelle

Är det gymnasieval som gäller?

stina

Veckans låttips, dagens garv, Nyheter, kändis skvaller, veckans sexigaste kvinna, snyggaste man och mycket mycket mer på min ny startade blogg.

Välkommen =)

Mvh Stina



ps! Passa även på att rösta fram din Twilight manliga favorit till veckans snygging.

MARIA

Jobbigt det här med gymnasiet.. antar att det är det? :D vilket gymnasium här i västerås vill du gå ;P?

simone

Håller med dig, sjukt bra röst!

emma

Godnatt sötnos, :* sov gott

Sophie

Gillar Jordin, men jag tycker faktiskt inte att Battlefield är så bra :)

LIENE

Vi har också öppet hus idag:)

Backstage with Maja

är det en ny låt med henne eller? ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: