slide show

Dagens outfit

Det var ett tag sen jag la upp dagens outfit, såhär ser jag ut idag;



Cardigan från H&M och linne från Gina tricot



Halsband från Cypern, tror jag ska byta kedja, den är så kort..

Ses sen ♥
Mikaela Urbom

Vilket fint J!! :D

Karin

ja visst är det:)

hoppas du får en fin måndag!!

Mina

Godmorgon.Ja det är skoj med många läsare..snyggt halsband.Ha en skön måndag..

BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hej! Är du intresserad av ett unikt och snyggt linne? Just du har chansen till de. Kontakta då oss



Mvh BeUniqeUF

Samanta&Amanda

Cha cha allt lungt idag? :)

Catwalkqueen

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Mickan

Va gulligt J :)

vesna.blogg.se

fint =)

simone

Snyggt! :D

Anna

mysig kofta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: