slide show

Dag 8 - 091102

Sista dagen på stranden.. eftersom att säsongen är slut nu hade alla restauranger på Nissi beach stängt så vi drog vidare till Sandy bay istället :)



Utsikt från vårat hotellrum :)



Ett vågigt nissi beach :)









Sen dog mitt batteri i kameran så jag kunde inte ta fler bilder



Våran sista kväll i Ayia napa







Pizzahut ;)





Söt misse



På kvällen åt vi en superfärsk melon.. mums :)











FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Åh, vad härligt det ser ut att vara :D

Sanna*

Härliga bilder, jag blir jättesugen på semester!:)

Sofie

Näää ååååh vilka härliga bilder :D

embelle

Jag vill ha den dära drinken varje gång jag ser den :)

embelle

JAG SER EN NORGE FLAGGA :D

Mathildaa'

Sv: Tack detsamma! :)

♥Karuro/Karro♥

SV:Tack detsamma!<3

Isac

Fan vad myyys! :D

evelina

där var jag i somras!! fast var på golden beach nästan alla dagar. var lugnare där än på nissi beach :)

Nicho

awww vad snällt =) tack detsamma :)

Mallesplace ♫ Go My Own Way

Det ser ut som att du haft en riktigt bra semester! :)

Vad hittar du på ikväll?

pimpXprincess

Svar: Tack så mycket! :)

q

sv; åh, fan vad härliga bilder! =) desamma hörredu,

Ewii

Sv; Tack det samma! :)



Kram Ewii

Z A N D R A :)

Ska du se idol ikväll? ;)

Erika

Härliga bilder :)



sv: hihi ja ^^

My Vestlund

Hej hopp!

Vem tror du åker ut ur idol ikväll? :)

sandra ♥

sv: tackdetsamma:D

MrsEmma

Jag tror jag dog av avund! Vart är du någonstans! Ja tack det ska jag nog ha, du får ha en trevlig kväll du också, ja... det lär ju inte bli så svårt! =)

CLIP

åh, vilka härliga bilder!

Anonym

aaa, vad härligt!

värmeeeeeee! <3

Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

härliga bilder!

blir avis, vill också åka utomlands ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: