slide show

Dag 7 - 091101

Vi bestämde oss för att åka till fig tree bay eller protaras som det egentligen heter den här dagen, supermysigt ställe! lugnare och lite mer nybyggt än ayia napa! =)



Hotellreceptionen



Vi gick till hamnen för att kolla efter busstider men det slutade med att vi fick gå igenom nästan hela ayia napa för att hitta busstiderna, haha



View to egypt



Äntligen, haha.. fast det skulle tydligen gå ut den 31 oktober och vi var ju här den 1 november.. otur. men bussarna gick ändå så det var väl tur det ;) komplicerat.. hehe.



Undertiden vi väntade åt vi typ världens godaste glass... mums



Solen började titta fram :)



Sen kom waterworld bussen som var en aning gammal och sliten.. hehe



Framme i fig tree bay!



Fig tree bay =)




vesna.blogg.se

härliga bilder=)

Z A N D R A :)

sv: ja :D

bli medlem via länken o hjälp mig att vinna och att du också har chansen att vinna? (A)

simone

sV: Jaa det är vrkligen hur bra som helst :D

Sussi

Jag är inte ett dugg avis, nä inte alls! FUSKIS!!! :P



Tack så mycket! Kul att du gillade min bild! :)

LIENE

Tack:D

Dina bilder här är också fina!

och coolt om den där båten var den som var med i pirates of the caribbean.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härliga bilder och den där glassen såg mumma ut!

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv, Tack så mycket söta du! :D

fina bildeR :P

SANNA

åh vad härliga bilder! =)

Wysteriia

Vad kul o resa :D

Tobias

Riktigt nice :) älskar varm choklad

Hell's Bitches - The naked truth!

Åh. Cypern och Fig Three Bay är fan det bästa! Sjukt jävla underbart! Ser till och med hotellet jag bodde på i somras på en av bilderna - tror jag!

Debbie

Vilka härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: