slide show

Dag 6 - 091031

Den här dagen spenderade vi på underbara nissi beach! =)



Käkade lunch



Tsatsiki när den är som godast - utomlands!





Kristallklart vatten



Uppe på den lilla ön för sista gången



Förbjudet att dyka, hehe







Flintabil :)



Titanicklubb







Blixt

EMZ Wanted B )

super fina bilder ju! du ska bli fotograf! :)

Qb

haft en bra helg?

LIENE

sv: Kunde varit jul nu:D hehe



Vill bara hoppa in i bilderna när jag ser dom!

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom :D

michaela

hejhej, rösta gärna på min klänning som jag har gjort och är med och tävlar med. skulle va helt sjukt snällt! du kan också göra en egen klänning samtidigt!

http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=5620



jätte fina bilder!

gullig blogg också :)

Qb

jodå jätte bra :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, verkligen :(

P R I M M S

Vilka mysiga bilder! Skulle uppskatta om du kikade in hos mig och kanske lämnade en kommentar, har varit nere i en blocksvacka och gör nu allt för att komma tillbaka :) Ha en bra vecka, KRAM

Jenny

åeh, gottegrisar! :)

alex

snygga bilder! :)

torin

OMG JAG HAR FÖRSÖKT HELA MITT LIV ATT TA BILD PÅ EN BLIXT OCH HAR ALDRIG LYCKATS -.- <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: