slide show

Dag 5 - 091030



Snart framme



Äntligen uppe! =)











Påväg tillbaks till hotellet





Ett ensamt träd



Fin solnedgång





Slingshot



Jag och amanda åt supergoda våfflor :)

LIENE

Mycket bilderna skadar inte:) Det ser så härligt ut och guu så vackert det är där!

My

vackra bilder

Tobias

Grymma bilder :D

jessi

hej:D vad fin blogg du har:D!! checka in min och komentera:D skulle bli sjukt glad:D!

Samanta&Amanda

Cha cha allt lungt idag? :)

Ellen

Sv; tack :)



Btw, jag var till Cypern i slutet av agusti 09, ååh gud jag känner ju igen massa saker på dina bilder!

Tex, "det där hålet som du ville ta kort ifrån" och i centrum där vi den där "bollen" som åkte upp och ner och snurra runt och det, asså dem där blinkande/färgglada stolparna! ;D

HAhahaa! asså gud vad cypern 09 var BÄST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: