slide show

Dag 1 - 091026

Okej, nu jag ska skriva lite om våran Cypern resa, börjar med dag 1 (26/10);

Bloggade ju lite under den dagen, vi åkte ju inte förrän halv 6 på kvällen. På morgonen åkte vi till Västerås för att inhandla lite grejer till resan. (ute i sista sekund som vanligt, haha ;p) Resten av dagen gick seeegt, tillslut närmade sig klockan 5 och Amanda och hennes pappa kom över runt den tiden. Jag och Amanda satt på golvet i hallen, gosade lite med sötis Jasmine, pratade om Cypern och räknade ner minuterna tills vi skulle ta bussen till tågstationen och sen vidare till Arlanda.

När vi väl var framme på Arlanda gick vi direkt till vårat hotell (ja vi skulle övernatta där) rest & fly, vårt hotellrum var aslitet, våra väskor fick knappt plats haha. ;p Sen fortsatte vi vidare mot donken för att käka... tycker det är så mysigt att äta där, vet inte varför... Arlanda är väldigt mysigt.

Efter att vi ätit gick vi på "upptäcksfärd", vi gick blandannat till terminal 4 där vårt hotell låg typ... vid sky city nånstans, kollade runt lite på terminal 5 där våran incheckningsdisk var, ankomsthallen (haha) och andra ställen på Arlanda. När klockan närmade sig elva (tror jag det var) gick vi tillbaks till vårt hotell för att få några timmars sömn. Sängarna var så sköna men jag kunde inte sova ändå... sov runt 3-4 timmar men jag var rätt pigg ändå =)







Massa plan.. jag blev lite nervös bara av att se dom, flygrädd som jag är... hehe



Vårat lilla hotellrum, våra resväskor fick knappt plats, haha
Z A N D R A :)

Allt bra idag? :D

Viktoria

sv: visst är det! :)

j

Fina bilder!

SV:Dsm! Men jag sov inte så bra gjorde du?

LIENE

sv: kul att du också ska vara med:) då får du lycka till!

Tobias

Sov så gott så :D du med?

M A L I N

fina bilder!



sv: oj, då tycker jag nästan att du borde göra det..

vesna.blogg.se

svarade du på frågan vid röstgrejen? där man ska klicka..

simone

Blir så sugen på resa nu :D

Viktoria

sv: tack! vart var det du skulle btw? :)

mizthanguyen/v.

Hejsan! tänkte bara meddela att jag börjat blogga igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll!

Jenny

Nu blev jag sugen på att åka utomlands:)

TWINS

fina biler =) var det varmt ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: