slide show

091128

Har precis vaknat... känner mig väldigt trött och seg men dusch hjälper kanske. Idag ska jag gå på bio med Emma&Emma, vi ska se 2012. Den verkar jättebra så det ska bli kul att se den. Innan det ska vi käka pizza.. amerikansk pizza, panpizza ftw! Nu ska jag vandra in till köket och göra iordning frukost =)

För 1 månad sen befann jag mig på nissi beach.. aja, all good things come to an end ♥
Linn

hoppas filmen är bra :)

f

japp :p

simone

sV: jaa, det är det verkligen :D

pojkenboy

Hej!

Skriv sen vad du tyckte om filmen, den verkar ha fått ganska blandad kritik. :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, det var han verkligen! :D

Anna

Sv: Tack, hoppas du också hade en bra kväll. ^^

Jag ska också se 2012 xD

Fin blogg. ^-^

Em

Verkar ju till att bli en mysig lördag!

Sofia

Hej!

super fin blogg, hälsa gärna på min www.rusin.blogg.se

Kram!

Sanne

Missa inte min frågestund i bloggen! Svarar på era frågor redan ikväll (28 nov) så passa på att ställa era frågor nu! /Sanneejonsson.blogg.se

hilda

åh, den är bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: