slide show

23/6

Tog bussen hem till pappa igår efter att vi kollat på lägenheten, den var inte sådär jättefin direkt, väldigt liten.
När jag kommit hem till pappa föredrog han att jag skulle ladda ner chilirec som tydligen är något slags radio program,
som man spelar in låtar till mp3 format och som sparas på datorn, lagligt. Så, jag laddade ner det och på kvällen upptäckte jag att min dator nästan hade blivit översvämmad med musik, haha, så nu har jag massor med musik på datorn, både bra och dåliga låtar eftersom den tydligen laddar ner alla möjliga låtar. :D

Så idag blir det antagligen en sväng på stan med Emma och Linn
eller vad vi nu hittar på. (:
Solen skiner idag också så ut och njut av solen och värmen nu (:

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: