slide show

20/6

Gick nyss upp ur sängen, kom hem efter 12 igår på natten så jag
orkade inte skriva något i bloggen.
Vi var hos Amanda och firade midsommar, grillade lax och åt färsk potatis med dill. Gott.
Senare på kvällen
såg jag och Amanda på Twilight och Vi hade iallafall tur med vädret igen,
haha så bäst. "Haren från helvetet", hehe, så vi satt och asgarvade typ igenom hela hela filmen.
Hoppas att ni haft en bra midsommar!

Nu ska jag duscha, äta frukost och göra mig i ordning, antagligen kommer Amanda över idag. (:


xoxo
Eman

Hejj, du hade sån bra start på din blogg. Skulle du kunna kolla in mig lite då och då och ge mig lite tips? Skulle vara otroligt tacksam. Vi kan länka till varandras bloggar också. Hör av dig på min blogg. puss eemaans.blogg.se <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: