slide show

Shoppingsugen

Åh, jag är jätteshopping sugen just nu, gick in på Gina Tricot's hemsida nyss och det är nog dags att åka in till Västerås och ta en sväng förbi Gina snart. =)
Vill bara "påminna" er lite om ni har lagt upp några bilder från er utlandsresa i er blogg, skriv gärna det så kommer jag kolla på bilderna och även lämna en liten kommentar, det låter väl bra?
Kanske även kan göra en tävling av hela grejen, finaste bilden vinner en länkning? Kanske smartare att ta det i slutet av sommaren istället, vi får se. ♥

Ha en fin kväll!

Micki

Du borde fixa en bättre design på din blogg tycker jag. :)

jenny

eller hur, gina har jattefina klader :)

A.

fin blogg du har!:)

hoppas allt är bra med dej:)

jag har en liten frågestund nu, fråga gärna nått som du vill veta:*

kram

Leia

Håller med om att lite shopping inte vore fel =)

Randy

Har du varit där i år? =)

anna

http://maanem.blogg.se/2009/july/utkast-alanya-106.html#comment



ett helt inlägg om min vecka i underbara alanyaaa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: