slide show

=)

Nu har jag kommit hem efter en snabb tur på stan och jag har nu låst upp min kära rosa mobil som jag haft i ett par år 300:- gick det på, inte så farligt ändå, läste att det kunde kosta upp till 500-600:-, och det känns lite väl mycket. Så nu har jag bombat dom flesta med sms, haha. *evil smile* Nu när jag kommit hem hoppade jag i mjukisbyxorna och letar lite brushes till Photoshop... nu blev jag sugen på varm choklad också, eller kanske ice tea med persika smak, mums hihi.
Ha en fortsatt bra dag. ♥

(Som ni säkert märkte så har jag ingen aning om vad jag skulle skriva som rubrik, hehe)

steph

kikar in, allt bra med dig? - lägga till varandra på bloglovin? :D kram!

Michaela

Kan vara riktigt svårt att komma på en rubrik ibland :P

Madelene ♥ Go My Own Way ♥

varför låste du upp mobilen?

STOCKHOLMSJENNA

persika är såå gott!

matilda.

söt blogg du har :']<3

h

låter som en bra dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: