slide show

6 juli

Har inte skrivit något i bloggen på ett tag nu, har inte gjort så mycket.
I lördags firade jag USA's nationaldag med Amanda och hennes kusin, jag och mamma hade bakat en tårta till dagens ära, den blev lite failad på utseendet, men den smakade supergott. Mums. ♥
Efter att vi ätit gick vi ut till lekparken utanför mig, vi gungade lite och jag fotade.
I går var vi hos Amanda ett tag, förutom det har jag inte gjort så mycket faktiskt...

Vaknade före 10 idag, somnade om och gick upp lite före halv 12, såg att det var tråkigt väder och la mig i sängen igen, gick upp kanske 30 minuter senare och gjorde inte så mycket då heller, just nu är klockan 14:26 och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu... hm, det är ju supertråkigt väder ute så jag har inte direkt någon lust att gå ut... vi får väl se vad jag hittar på ;)

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: