slide show

3 juli

Vaknade imorse runt 8 av att det mullrade några minuter efter det började det spöregna, blixtra och hålla på... då tänkte jag att det inte är någon idé att gå upp ur sängen förrens senare på dagen, men jag kunde sjävklart inte somna om och var hur pigg som helst (!) så jag gick upp och tog en dusch, tvättade håret och nu känner jag mig inte alls lika svettig... det är verkligen varmt i mitt rum, speciellt på kvällarna och under nätterna så jag brukar vakna upp på morgonen och vara väldigt svettig så då är det väl bara att hoppa in i duschen.
Det var min intressanta morgon det, vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag får väl ta dagen som den kommer eller vad man nu brukar säga... ;p

xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: