slide show

25 juli

Godmorgon på er som är uppe den här tiden... I natt har jag inte fått mycket sömn, hur jag än vridit och vänt mig har jag inte lyckas somna förrens typ efter 6 i morse, vet inte varför men hel skumt är det. Behöver nog vila lite snart eller under dagen men jag vet inte om jag har tid över till det, ska snart duscha och fixa mig i ordning, vi sticker till Inter sport typ 10 eller nåt sånt, hihi, vi är inte alls tidiga! ;) och innan vi går till Emma måste jag fixa min sallad, Emma&Linn ska käka pizza, jag är så trött på pizza så jag kör på kycklingsallad istället. =)
Igår satt jag och experimenterade med brushes och fonts i Photoshop, så jag ska försöka kladda ihop en header till bloggen idag eller så. ;p

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: