slide show

24 juli

Nu först har jag tid över till att skriva ett inlägg här i bloggen. Dagen började med att vi skjutsade mamma till tågstationen för att sedan åka vidare till Arlanda och sedan flyga till Finland för att hälsa på släktingar, hon ska vara borta i två veckor och jag saknar henne redan, heh. Efter att hennes tåg gått åkte vi hem till pappa, kanske 1 timme senare får jag ett sms från Linn som sa att hon och Emma kommer över snart, jag fick då lite panik eftersom jag knappt fixat i ordning mig, gjorde det lite snabbt bara innan vi åkte till tågstationen, så då var det bara att slänga på sig andra kläder och fixa lite snabbt... fast jag hade gott om tid över eftersom Emma smsade att hon skulle äta först, så jag ringde till Linn och sa att hon kunde komma över så länge, så vi gick till Lidl och provsmakade choklad, mums.
Kanske 30 minuter senare kom Emma och då tog vi en snabb sväng förbi stan, hittade en Adidas tröja på Intersport som tidigare kostade 700:- och nu 350:- och jag har funderat på att köpa den förut, men 700 är ju inte så lite så jag ska nog köpa den imorgon innan dom tar slut. :)
Så vi bestämde oss för att gå till Intersport imorgon, Emma skulle köpa en bikini också I think, sen sticker vi hem till Emma. Yey.
Glömde berätta att jag fått en helt ny mobil eftersom den andra inte gick att laga, fick en blå istället... gillar inte riktigt den färgen men det får väl gå ändå.


Hur har eran dag varit? :)

FS

sv: haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: