slide show

22 juli

Woho, nu är jag hemma igen, eller okej jag kom hem igår kväll men jag var alldeles för trött och seg för att skriva något i bloggen, jag skyller på att det tar på krafterna att ha en 4:a åring som klänger på en hela tiden. :p
Just nu är jag hos mamma, på fredag åker jag hem till pappa igen då mamma ska flyga till Finland och hälsa på släktingar... just nu letar mamma överallt i huset efter sitt pass, haha jag slog vad med henne om att när hon väl hittar det har det säkert gått ut. :p Har ni haft det bra under tiden jag varit borta? Jag kommer antagligen slänga upp ett par bilder någon dag, kom på att USB-sladden ligger hos pappa så bilderna får vänta några dagar. ;p
B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

zeinab

åh gud vilken fin blogg du hade!

Laila♥

Tips på hur du stoppar sötsuget :) ♥ Puss ♥♥

Leia

Hej!

Hoppas du får en fin fredag! =)

Emma Damm Drawings

Hejsan, Jag skulle behöva hälp med att välja mina egendesignade tryck till mina nya linnen som jag säljer. Vore så gulligt om du ville hjälpa :-) Ha det underbart. kramar

anonym

Kenza mittbena?



http://falsksanning.blogg.se/2009/july/kenza-mittbena.html#comment

Drar igång Veckans blogg by Joanna nu, anmäl dig gärna!



K I S S E S B Y J O A N N A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: