slide show

2 juli

God eftermiddag. Kom hem från Västerås (tomhänt, förutom ett parasoll som pappa köpte till mamma) för lite mer än 1 timme sen.

När jag kom hem tog jag ett glas svalkande ice tea med persika smak och satte mig ute i solen. Bäst att njuta av solen och värmen så mycket som det går nu, imorgon tror jag det skulle bli regn... trist, då blir det bara att sitta inne och göra ingenting antagligen. Behöver rensa mitt skrivbord lite och mitt skåp... blir väl att göra det imorn isåfall.


Kunde tyvärr inte prova kameran (Fujifilm Z33 WP) på Media markt eftersom den var avstängd... provade lite andra kameror istället.
När vi letade efter kamerorna hittade jag även något annat intressant... en söt liten ljus rosa och vit mini pc, den var så söt haha, var tvungen att prova den med. (:

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: