slide show

2 juli

Gooood kväll. Haft en fin dag? Min dag var okej, har inte gjort något speciellt och har inte direkt några planer under sommaren... lite trist, men massor av sol&bad blir det iallafall, och i höst med. ;)
Har suttit ute på balkongen och njutit av vanilj glass och jordgubbar... gott.
Haha jag tvivlar på att jag kommer rensa jordgubbar igen... skulle rensa jordgubbarna då,
plockade upp jordgubbarna, sköljde dom och plockade bort det gröna, plockade upp en till jordgubbe
och den var helt luddig på ena sidan, jag kastade iväg den och fick panik typ och sköljde mina händer
kände hur det började klia på hela kroppen... haha fyfan, nu i efterhand känner jag mig
superfånig men det var så äckligt, haha.

Nu ska jag... hm, vad ska jag göra? inget speciellt vad jag vet, kommer antagligen sitta här eller framför tv:n resten av kvällen.
Cya!

xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: