slide show

14 juli

Idag kommer min syster från Örebro, så jag kommer nog vara rätt dålig på updates under idag och imorgon så att ni vet det. ;) Min dag började med att jag vaknade lite efter 6, 8 och nu senast halv 11, jag satte mobilen på ringning på 11 så att jag skulle hinna fixa mig iordning. När klockan väl var 11 var jag jätteseg, men klev segt upp ur sängen och letade efter en outfit för dagen sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och käkar frulle. :)

Vad händer idag då?
Leia

Ja, hennes konsert var underbar :D

Kinga

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag undrarnämligen om du gillar Twilight, och jag tänkte att du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna.



Vi uppdaterar ofta, är oftast först med stora nyheter, eftersom vi är 3 stycken som uppdaterar, och vi finns här för alla twilightfans!

Vi har en pågående tävling där vi letar efter en ny medarbetare nu oxå! kolla in den!

mvh Kinga, designansvarig på tts.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: