slide show

13 juli - Britney is in the town!

Idag har det hittills inte hänt så mycket, åker till Avesta snart, mamma skulle köpa en madrass eller vad det nu var.
I dag är det Britney Spears konsert för vissa, tyvärr inte för mig. Inte i morgon heller. :/ Just nu har jag verkligen ångest för att jag inte köpte en biljett för 695:-, det är ju liksom Britney, inte ofta hon kommer hit. Har fastnat i hennes skiva, det måste vara en av de bästa skivorna jag hört, och jag har hört en hel del. ;)
Men nu ska vi nog snart åka, dags att spruta lite Britney parfym "Believe", den luktar supergott.
Ha en fortsatt bra dag!
kajsa

jag skulle också vilja gå!

m a r i a - 16 år & flyttar hemifrån

åh ja vill se britney ;o



kolla gärna in min blogg och följ mej när jag flytttar till örebro där stylistutbildning väntar:)

FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, Jag gillar din blogg och undrar om du gillar min. För trots allt så behövs alla bloggar i bloggvärlden, annars skulle det inte bli samma sak, stora som små!

Därför ber jag dig att göra min dag ljusare genom att rösta på mig som veckans blogg här http://ctiinaa.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-rosta.html Det tar endast några sekunder och det gör mig riktigt glad!



Självklart får du gå in på min blogg och titta in hur den är först;) Jag länkar även dig när tävlingen är slut!:D



Ha en underbar kväll och TACK i förhand

Skriv en kommentar när du röstat!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: