slide show

12 juli

God kväll på er! Min dag började med att jag blev väckt (jag var vaken innan, men jag orkade inte kliva ur sängen ;p) av pappa som sa att frukosten var klar, så jag gick upp och gjorde mig i ordning, åt frukost och väntade på att Linn och Emma skulle komma. Runt halv tre så kom dom, vi bakade vaniljbullar och satt ute på balkongen och åt, mums.
Efter att vi ätit gick vi till en lekpark, sen gick vi tillbaks till mig och dom gick hem efter det.
Nu har jag nyss ätit, och känner mig supermätt, känns som att jag inte behöver äta på ett par dagar nu, haha. ;p
Vet inte riktigt vad jag ska ikväll, ska titta på lite bilder från Mallorca och Kreta hade jag tänkt. (:

Alexandramarias

Vem tycker DU ska bli sommarens Bloggdrottning? Var med och rösta!



Vill du dessutom ha en header gratis har du chansen nu!

KLICKA HÄR:

http://alexandramarias.blogg.se/2009/july/vem-ska-bli-sommarens-bloggdrottning.html

Bea

Hoppas du haft en bra helg

blossip

kolla in den nya skvallerbloggen! kanske du finns med?

Nina

¨tack vännen=)

Anonym

SV: tack för din röst!

Nina

allt bra med dig idag?? =)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: