slide show

10 juli

Nu har jag lämnat in min mobil på lagning, knapparna fungerade knappt och att kunna skriva 0:or är något som är väldigt viktigt och behövande så nu är den på lagning och jag hoppas att det går att fixa.
Igår satt jag uppe ganska länge, pappa höll på och fixade min dator eftersom jag tydligen behövde göra en diskrensning, så nu funkar mitt photoshop helt flawless :D Yey.

Vad ska man göra idag då? Regnet öser ju ner som vanligt...


xoxo
Leia

Hoppas du får en fin fredagskväll! =)

Patricia

Hej!



Vad tycker du om outfiten jag hittat på Forever21.com? :)



Kram.

klojs - en blogg värd att läsa

Hej!

Ha en trevlig dag!

Kram www.klojs.blogg.se

Linnéa

Ah, fin blogg du har :D

kram på dej

Isa

Vad tycker du om ritade bilder? gå in på min blogg och säg vad du tycker om bilderna jag har ritat. PUSS<3

cecilie ♥

frågestund just nu i bloggen! kika in och ställ en fråga :*

ha en bra dag! ♥

Carro

Hej vilken fin blogg du hade!



Gå gärna in på våran blogg och rösta på din favorit frisyr på Robert Pattison eller Edward Cullen som han är på vissa bilder =)



// Carro

OLESSIA

hoppas den funkar snart igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: