slide show

Mitt 2009 del 1;

Januari/december;



Firade nyårsafton med Amanda =)



Tog massor med bilder på raketer... dom flesta blev rätt misslyckade men nu har jag ju en systemkamera :)





Fick en mp3 som jag ville ha i julklapp



Det låg lite snö på marken iallafall



Mina lurviga skor, haha



Mumsade ofta på lussebullar



Bra början på min systemkamera besparing...



Var på födelsedagsfest hos Sanna & Emma
  
Februari;



Åkte med Emma & Linn och såg Robin



Alice



Och Kevin från idol 2008. Hoppas på att få se Erik sen, iiih =)



Vi fick autografer =)





Fick en ny mobil

Mars;



Kunde äntligen köpa min efterlängtade systemkamera och mitt fotointresse växte fort



Wilmis fick agera modell



Bilder i glas är väldigt typiskt mig... hehe



Älskade att experimentera med stjärnfiltret men det var inte alltid det blev så lyckat...



New york gardiner



Längtade efter att få resa till andra sidan atlanten



Hittade ett snyggt (men lite konstigt..) linne som jag ville ha men som aldrig blev mitt



Kämpade på med skolan



Skaffade en rosa jacka och kände mig som värsta färgklicken... hehe



Åkte till Västerås och shoppade med Linn =)





Åt ben&jerry's ♥



Linn fick mig munkberoende ett tag





Åkte och shoppade igen, den här gången i Stockholm =)



Åt glass på ben&jerry's glassbaren, sååå gott =)

April;



Emma&Linn fick vara modeller ;p temat var färg.. kanske syns? hehe



Vi flummade som vanligt



Våran var äntligen här



Började äta lax väldigt mycket



Jag och Linn var flummiga som vanligt




Praoade på coop =)



Deras body butter luktade gott... hehe



Mina vita skor var inte vita så länge...



Vi flummade... som alltid



Jag & Linn gjorde goda smoothies







Maj;



Hittade en grej som jag skrev förut, när jag var typ 10-11 kanske. Har tydligen gillat New york väldigt länge :)



Åt mycket glass



Hade mycket photoshoots med Linn :)



Skulle experimentera lite med färg&vatten och sen ta kort men det blev fail



Mitt hår var blondt



Såg twilight och blev fast.. ♥







Solen sken (för en gångs skull) och det var varmt & skönt





Vi =)





Flummade mycket... haha ;p



Köpte en ny väska



Åkte karusell



Åt munkar



Skaffade en ny favorittröja



Njöt av det varma vädret



Provade att ha min lugg åt andra hållet men det var inte så snyggt



Började leta efter en avslutningsklänning

Har 2 delar till som jag lägger upp imorgon eller om nån dag. =)
JuliaOfSweden

- Hejj «3

God Jul & Gott nytt år :'D

Btw : Snygg blogg ;DD <3

Kolla gärna in min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Ida

tack det har jag!

vilket fint inlägg, önskar att jag också orkade göra ett sådant haha :)

e

SV: tack desamma!:)

EM

Det har jag! :) Har du?

ida

verkar som om du harhaft ett bra år : )

Ellie

sv:Det är reklam när den är som bäst!;)

caroline

verkar som om du har haft en bra år ;D

Fatima

Haha jag kunde relatera till varannan bild ju. Baked alaska är SÅ god, jag älskar lax, kanye west glasögon thsirten var jättefin, den rosa mp3 spelaren har brorsan i svart och den är skitbra, hehe härlig samling av bilder :)

EMELIE ♥

sv; det är bara bra sjdå? :) ska faktiskt också lägga upp massa bilder och göra en samanfatning av året (y'.

Kram

Jennifer

ja, tack så mycket :) fina bilder! har bott granne med robin ;)

Ems

sv: Tack desamma :)

linnea

jadå min dag har varit bra :) hur har det varit sj?

Hana

vad händer på nyår då?

hewnly

I love this post!!

Hannes Mauritzson

Vad planerar du för att äta ikväll? ;)



Kram!

Linn

VI MÅSTE TYP HA SÅHÄRA TA FINA KORT PÅ OSS VID FAAGERLIDEN IGEN :'DDDD

Hannes Mauritzson

Jag åt två mackor med julskinka :) Min mat för hela dagen.. Haha!



Vad gör du? :) Kram!

Erika

Det verkar ha varit ett bra år =)

Bellabull

Svar; Jo och så blir stackars vi kvar i kalla Sverige. :P

anne

sv; tack de samma! btw munkar är bland de godaste som finns ;)

victoria söderlund wahlström

härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: