slide show

2010!! (Inte 2012 haha)

Sådärja, nytt år och nya upplevelser väntar! Känns som att 2010 (haha skrev 2012 först) kommer bli ett superbra år så vi får hoppas att det blir det.

Stod nyss ute och tog lite kort, mina fingrar frös och just nu känns dom väldigt stela men dom håller på att bli varma igen så det känns som att dom brinner... hehe. Fick några bra bilder tror jag, tog mest med digitalkameran, systemisen är rätt seg... lägger upp bilderna lite senare.

Varför skriver jag 2012 hela tiden, nu skrev jag det på rubriken också, haha... ;p
Evelina

Gott Nytt År! :D

Madicken

GOTT NYTT ÅR :D

VAD GÖR DU NU FÖRSTA MINUETERNA AV 2010? :D

Lollo

Gott nytt år själv! :)

Linn<3

Sv; gott nytt år ;) <3

Hannes Mauritzson

Hoppas du fick en riktigt bra start på året! :)



Har du några nyårslöften?



Kram, önskar dig ett riktigt bra 2010! <3

moa

jag skriver oxå 2012 xD de e väl för att alla tjatar om att jorden ska gå under då >.< xP

Frida

Haha, ibland skriver jag eller säger jag också 2012 istället för 2010. :)



Kanske för att man hör det årtalet överallt? Jag vet inte. :P



Hoppas att du får ett riktigt bra år 2010. :)

ida

Jag vill önska dig ett Gott nytt år och en God fortsättning på det nya året. :)

Kram

Kadri

Så klart blir det ett superbra år.

GOTT NYTT ÅR till dig

Henke

Hehe, ja det var verkligen bra Britney:)

Lite tråkigt att publiken var så tradigxD.



Gott nytt år

jennyj

tack ska du ha

sharon

Detsamma:) Prenumera på min blogg :)

Jenii

Gott nytt år<3



några nyårslöften?

sannie

Gott nytt år! :)

/ Sannie

Anonym

hade du en bra nyårsafton? hehe du kanske längtar tills 2012

carro

Hoppas du hade en bra start på 2010! :D

Hanna

Fin blogg, hoppas att allt är bra med dig idag :)

Josephine

sv: eller hur :o allt bra idag ?

t a k a i ♥

hej söteeen! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :3 <3

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

caroline

SV: man tackar så mycket :D

Madde

sv: detsamma! =)

angelica

gott nytt år sj :)

Anonym

allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: