slide show

Soooooolen!

Snart ska jag ut med Linn, vi ska ta promenad nånstans, kameran får nog följa med också.
Solen skiner idag, har på mig svarta shorts och en gul t-shirt (ja, man måste ju sticka ut lite ;p) med några söta figurer på. Funderar om jag ska ha på mig flipflops också... Nu ska jag iallafall smörja in mig med solkräm, man vet ju aldrig ifall vi får för oss att sola nånstans... hehe. :p

Ha en bra dag! ♥
karolina

härligt väder idag inte sant, inte ofta det inte :)

Jennifer

Hej:)

Jättefin blogg, följ gärna min om du har lust!

Kram

emma

hoppas du har en fin söndag (:

Alina

Hoppas du haft en bra helg! =)

Diza

Visst är det skönt att solen börjar komma tillbaka nu äntligen? :D

Mandana

Härlig blogg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: