slide show

Outfit



Outfit för nån dag sen.

Tröja - (Adidas) Intersport
Linne - Gina Tricot
Jeansleggings - Gina Tricot
Skor - Typ.. eurosko tror jag

Nu ska jag nog sova.. så jag kan vara iallafall lite pigg när jag ska plugga NO imorn. Godnatt!

Hoppas du haft en bra kväll! :D

Parisa

Var med i veckans blogg! Du kommer nog vinna, för du har en jättesöt blogg :) Tipsa gärna vänner också.



http://parisaax.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

daniela

hej, allt bra?:)

C I T Y C A T S - N&N

NICE BLOG ! :)



/ CITYCATS - N&N

Laila

haha tycker du? :P Det var roligt att höra din åsikt sweetie =)

Ashkin

har frågestund i min blogg, fråga gärna om det är ngt du undrar :)

simone

snygga skor! Liknas HMs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: