slide show

Kvarglömd hemma ...



Skulle precis lägga in bilderna jag tog igår, men ha.. var det inte kamera USB-sladden jag såg igår hemma hos mamma som jag skulle komma ihåg? Jo. Typiskt.. men jag bjuder på en bild på mig istället, tagen för ett par dagar sen. :p Nu hade jag tänkt fixa en ny header/design, man måste ju förnya sig lite. =)
Parisa

Det är nu du ska skaffa röster, och få så många röster som möjligt så kommer du nog vidare i final! :) Lycka till! ^^

Dixi Wonderland

Svar: jaa som fan :D

Baby Melody

Jättesöt bild!! =)

<3

Elin

fin bild(: så du har gjort din header själv?(:

hur gör man? ;o har ingen och skulle vilja ha hjälp(;



hehe, jag har kommenterat rätt mkt nu. Hoppas det inte gör något(:!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: