slide show

Kommer inte på någon vettig rubrik ;p

Nu har jag vaknat ordentligt haha, somnade aldrig men la mig på soffan gosade lite med sötis Wilma.
Funderar om jag ska gå ut och ta en promenad och få lite frisk luft (nu lät jag som en vuxen haha xD) och ta med kameran... vi får se. För övrigt kan jag tillägga att jag har en good hair day idag, tvättade det igår och plattade aldrig det. Nu har jag värsta hollywood lockarna typ, kan ta en bild sen. Tycker det ser rätt fint ut, hehe.
Får se om jag går ut, funderar vart jag ska gå isåfall, kanske går till skogen eller nåt.
Nu försöker jag komma på en vettig rubrik också men det går inte framåt som ni ser haha.
Nu fick jag ett sms från Emma och hon skrev att hon och Linn kommer över snart, det var inte jag beredd på... nu måste jag fixa mig!

Cya!
simone

Hahaha, ja.. rubrikproblem har jag nästan jämt alltså^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: