slide show

Första skolveckan avklarad

Första skolveckan avklarad, segt men rätt okej ändå. Vårt schema kan bli ändrat, men jag tycker att det verkar funka bra hittills, jag är så glad över att vi inte slutar sent på fredagar. ♥ SO lektionerna är just nu de roligaste lektionerna, vi började idag med ämnet "katastrofer", då ska vi alltså välja en katastrof (vi, jag, Emma, Emma & Linn valde 11:e september) och sedan jämföra det med en annan katastrof, då valde vi orkanen Katarina. Slöjden är också rätt kul, jag håller på och stickar en halsduk, fick tyvärr börja om då min förra som jag började med i 8:an var försvunnen. ;/
Imorn åker jag till syster i Örebro som sagt, kommer hem igen på söndag, vi åker på morgonen så jag tror inte jag hinner uppdatera imorn, men vi hörs sen iallafall. *önskar att jag hade en laptop* Take care!

Anonym

Ha en härlig kväll =)

Sherry

Yes, jag har varit i Sharm el Sheikh, manga ganger! En jattefin bad strand! Det ar som en jatte stor marknad vid stranden. Manga fina resturanger och fina stallen att sitta pa. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: