slide show

Första skoldagen avklarad!

Nu är jag hemma (okej, jag slutade runt 3) igen efter våran första skoldag, dagen var helt okej, schemat var helt okej, förutom att vi har matte sista timmen på tisdagar (vi skulle egentligen haft matte nu men den var inställd pga. vår lärare hade några aktiviteter med 7:orna) jag kommer vara jätteseg och flummig den sista timmen, men som tur är slutar vi 4 varannan vecka. Skönt. När jag kom hem hoppade jag direkt i mina mjukisbyxor och i linne, nicenicenice, nu har jag precis ätit lite mellis och nu ska jag leta efter mitt lås... Vi hörs sen. Kramar
Leia

Ja, det är alltid segt att ha matte innan man slutar. :S

adina

går du i nian eller första ring?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: