slide show

280809

Kom nyss hem från stan med mamma, köpte Telescopic Explosion mascaran, var lite skeptisk till den i början men jag har varit lite sugen på att testa den så nu ska jag iallafall prova och se hur den är. Nu har jag bosatt mig i min Hello Kitty mjukisdress och där tänker jag stanna hela dagen. Imorn ska jag sova länge, och bara göra ingenting, hur skönt som helst. Justdet, idag fyller ju Felle år, skickar en stor fet grattiskram till dig! 
Kram på er!

adina

säg till om den är bra :D

Marina

Hej! Hoppas att du har haft en bra dag.



HISSA eller DISSA min nya design. Kommentera i inlägget HISS/DISS



Hör av dig! Kram.

Marina

Hej! Hoppas att du har haft en bra dag.



HISSA eller DISSA min nya design. Kommentera i inlägget HISS/DISS



Hör av dig! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: