slide show

270809

Vi slutade 14.15 idag pga den såkallade "lägerdagen", vi hade nästan vanliga lektioner, inget märkvärdigt sådär.
Syo:n snackade lite om gymnasiumet osv, så jag passade på och fråga ifall det finns turism inriktning (Samhäll) här, men nej, det fanns inte, så om jag har tur så finns turism inriktiningen i Västerås eller i närheten. För jag ska gå turism inriktning, det har jag bestämt mig för. =)
Med andra ord så har dagen inte varit så speciellt händelserik, men nu är det precis 2 månader kvar till Cyprus. Längtar!!
Take care!
ELLEN - eecederholm.blogg.se

så söt blogg du har!

Allt bra med dig idag? =)

F e l i c i a

Hejsan ! Haft en bra dag? :)

Anonym

tjena! hoppas allt är bra med dig idag? =) kramar

simone

Åh vad skönt att åka iväg alltså :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: