slide show

260809

En sånhär dag vill man bara sitte inne och göra ingenting typ, regnet öser ner, det är grått och kallt. Typiskt höstväder, det märks att hösten är på väg. Känns tråkigt att sommaren är över och mörka höstkvällar väntar snart, men vi kan väl ändå enas om att hösten är så mysig med sina färgglada löv? En annan sak som är bra med hösten är ju att dom ursnygga skinnjackorna snart kan komma till användning... hösten är väl ändå inte sååå tråkig. =) (Även om vädret suger) Anyways... vi hade ingen läger dag idag, det var jag som läste fel igår, imorn och på fredag har vi några slags läger dagar, man kanske inte kan kalla det läger dagar direkt, men det verkar inte som om våran skola har kommit på nåt bättre namn. :p Som tur var hade vi ingen NO idag, så redovisningen blir nog på måndag, då har jag helgen på mig att försöka komma ihåg så mycket som möjligt om artikel texten.
Idag är det precis en vecka kvar av mitt 15åriga liv, sen blir jag 16.. läskigt! hehe


Vi hörs sen, hugs!

Följ min blogg med bloglovin
Jennie - ♥MODE, TIPS, SKÖNHET♥

fin blogg<3

Mikaela

fett fin blogg du har ! ;P

kolla in min foki-teckning som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

Marina

Hej, följa varandra via bloglovin? =)

Marina

Hahaha frågan är om du har bloglovin? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: