slide show

240809

Äntligen "klar" med NO artikel grejset, återstår bara att skriva om texten till stödord och jag kanske måste lägga till lite text, får se om jag orkar göra det senare ikväll eller om jag gör det på lektionen imorn. Nu ska jag nog belöna mig med lite chokladpudding och kanske sätta på Avril dvd:n (The best damn tour, live in Toronto) heheh, Avril fan nummer 1 här. =)
Cya!
MizthaNguyen (v.

Se min senaste dansvideo till min flickvän på senaste inlägget, jag vill ha just din ÅSIKT! :) För att få videon att "växa" skulle jag uppskatta ifall ni kunde kommentera på youtube, tack i förhand! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment

Leia

Vad gott med choklad.

Linda Q

Hoppas att du har haft en bra dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: