slide show

130809

Hehe igår natt skulle jag besöka min blogg för sista gången innan jag la mig, så när jag loggade in stog det typ att jag inte hade tillåtelse att besöka sidan. Klart att jag ska ha tillåtelse att besöka min blogg? Haha. :p
Anyways, jag vaknade nyss och jag skulle kunna somna om igen men nu ska jag äta lite frulle och kanske ta en dusch för att piggna till. Vi hörs sen. =)

Jag har btw inte hittat mina skor än, *sadface*. :p
T I L D E

sv: jaså? :) hon är riktigt bra! såg henne live 2007 på pier pressure festivalen i göteborg.

Emmie

sv: ja vill dit igen :)

Denisa

Hej där!

Sabine - Utan dina andetag

blogg.se är konstigt..

T I L D E

sv: ja just det, hon var ju i sveige då med :) jag hade tänkt ta med min lillesyrra som älskar henne på det, men blev aldrig av för jag var på språkresa i england då.

Jeanette

Hejsan.

Tänkte bara säga att du har en fin blogg:)

Och undrar om du vill att vi ska bevaka varandra i bloglovin?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: