slide show

090809

Har inte varit på humör för att blogga eller sitta vid datorn idag, jag vet inte riktigt vad ska jag skriva om just nu, har inte gjort något speciellt idag... cyklade ner på stan med mamma och handlade lite och suttit ute i solen som vanligt. =)
I helgen kanske jag åker till syster, men inget är helt 100% bestämt än men det skulle vart kul. Jag vill även åka till min andra syster i Umeå, synd att det tar sån tid att åka dit, jag föredrar att inte flyga dit, men det skulle som sagt vara jättekul att få träffa henne med. Vill ni se några undervattens bilder från Cypern förresten? Tog inte kort på alla kort (xD) men har ett par iallafall, inte för att man ser så bra men ändå. Jag kanske kan ta bilder på bilderna sen med systemisen eller digitalkameran, men det är Amanda som tagit alla kort med en engångsundervattenskamera.. (långt ord, heh) och det är hon som har alla bilder.

Har ni haft en bra dag? ♥
lovisa.

finfin blogg =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: