slide show

070809

Nu är jag hemma igen efter en låång shoppingdag, det kommer att komma bilder på allt jag köpt sen just nu är jag för lat för att lägga in bilderna i datorn. Jag vet inte hur mycket vi har handlat för, men vi kom ut ur Kicks ca. 1000 fattigare så det säger väl en hel del? xD hehe, det var nog på Kicks vi spenderade mest på tror jag faktiskt, köpte massor med rengöringsprodukter till ansiktet som gick på några hundra bara det, sen kostade Avril parfymen 200:-, JA JAG HAR AVRIL'S PARFYM NU, OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG! =D sen köpte vi lite annat smått och gott också, som sagt bilder kommer förhoppningsvis imorn. Nu ska jag nog se en film med mami, vi hörs. ♥

♥ Ida josefin engdahl

Hejsan! Skulle höra om du vill vara jätte gullig och rösta på mig i veckans blogg, Skulle verkligen bli jätte glad då. Tack på förhand, Mycket fin blogg :), Länken hittar du längre ner i min blogg. Kram

julle

snygg blogg-design^^

I S A B E L L A

SVAR: Fotar med Canon EOS 1D Mark II N, och oftast 24-70mm



(Förlåt för sent svar, svarar på kommentarer som är från Juli).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: