slide show

050809

Varmt och skönt ute idag, solen skiner och det är nästan inte ett moln på himlen, så underbart. Sommaren är underbar, nästan lika underbart som Cypern. ♥ Jag och mamma sitter ute och solar, jag läser lite ur Fritidsresors katalog också, är jättesugen på att åka till Rhodos, fast mamma föredrar Kreta... hihi.

Ha det så bra, nu ska jag ut i solen igen, vi hörs nog senare ikväll. ♥

Du menar: 090805??

heej..fin blogg du har:D..kika gärna in i min:D..följa varann via bloglovin??.skriv till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig



pussheej**

MISCHA

allt bra med dig? :)

Anonym

bra blogg du har:D hehe,vet faktiskt inte varför jag gillar den..Men den passar nog helt enkelt mig:)

Vi kan väl lägga till varandra o bloglovin om du vill?:)



http://dollhosue.devote.se (skriver den tillsammans med min kompis)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: