slide show

Orange knockout

 
För er som gillade mitt neonorangea nagellack från models own (bilder hääär) så har CG ett liknande som heter 'orange knockout' den lyser minst lika mycket på naglarna som de andra, ni hittar den HÄR för 69:-. den är superhäfig verkligen men har inga bra bilder på hur de ser ut på naglarna.
 
de från models own är rätt svårt att få tag på i sverige så därför tipsar jag er om den här istället! precis som med alla andra neonlack så torkar den matt så topcoat behövs om ni vill att naglarna ska vara glansiga. ♥
rememberthiis.blogg.se

Fin färg :D

milina.blogg.se

åh älskar orange!

Linnéa

Åhå, riktigt snygg färg <3

Sara Ekman

cool färg :)

Emma Broberg

vilken härlig färg!! ha en fortsatt fin dag, kram. <3

V I L M A L A ♔

wow vad fin färg :) Jag behöver alltid lite nageltips så tack ;) kram på dig <3

Hanna

Tack för tipset! Den där färgen är verkligen en must have för mig just nu :)

Mirjam Wallmark

Så häftig färg! kram ♡

F R I D A - M A R I A

Så läcker färg!

Matilda

Åh tror verkligen jag ska beställa hem detta, älskar orange nagellack!! Tack för tipset^^
Sv: Åh ja^^ förlåt för sent svar, kramis

Svar: gör det, den är så häftig :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: