slide show

NEON

 
Testade mitt neonorangea lack från models own igår, supercool är den! tyckte borsten var lite sådär men lacket i sig var helt okej. det står inget namn på nagellacket men efter att ha gjort lite research så tror jag den kan heta fluro' orange. jag vill iallafall ha fler nagellack från models own. ♥
anna

vilken härlig färg :)

Linnéa

Wow, mäktig färg <3

VERONICA - modeblogg

Älskar neon färger, det lyser och och piffar till något enormt men också för man ser så brun ut! Så bra tips :) Speciellt nu när solen kikar fram och ger färg! Kramkram tjejen! :)

Nathalie Tegelstam

Wow, riktigt cool färg :)

OLIVIA

Så fina!
kram ♥

Rebecca

Oj vilken snygg färg! Häftig :)

Sara Ekman

så coolt!! :)

Ida och Amanda

Snyggt!❤

Liza

Häftigt!!

Anita

Så snygg färg :D

ida'

gud vad fint!
kommer va super snyggt till sommaren! :)

Svar: ja eller hur! :)
Julia

♫♪ sandra

häftig färg!

Hanna

Vilken super snygg orange färg! Vars kan man köpa de nagellacket? :)

Svar: jag vet faktiskt inte, jag fick ju med min i glossybox. vet iallafall att china glaze (finns på eleven.se osv) har ett som heter 'orange knockout' som är lika neonig som den här, den är grym! :)
Julia

Amanda Johansson

Vilken cool färg:)

sara

Jösses vad läcker färg! Kommer bli så grymt sen i sommar när man är brun! :)

Svar: ja verkligen! :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så häftig färg!

Ida ☯ the sky under the sea

Helballt! Want!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: