slide show

3 favoriter i garderoben

 
peplumtopp från forever 21. outfitbild här!
 
 
linne från zara. tyvärr inte använt då den är för urringad..har lärt mig att varje gång jag köper något från en butik så ska jag prova plaggen först, även om man tror att det ska sitta bra för det gör ju inte alltid det.
 
 
linne från cubus. outfitbild här!
 
Jag älskar linnen och här är några av mina favoriter. linnena på bilderna är ett bra exempel på min breda klädsmak, jag gillar både fina och uppklädda plagg till mer enkla och även toppar med något coolt tryck på. vilken gillar ni mest och vad vill ni att jag ska visa upp nästa gång?
sanna

va snygga!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

amanda

Sjukt snygga!! :D

Lisa Radojewska

sv; ja det var riktigt gott!
Gjorde du något speciellt på advent? :)

så fint!
Kram fina du!♥

Linnéa

Tack tack, kanske att den får bli årets julklänning <3

Fina favoriter :)

Emma-Julkalender på bloggen

Gillade tröjan högst upp, vill med kunna ha såna, jag är lite för tjock om magen, haha så det ser bara roligt ute :)
Jag vet att jag har frågat dig förut men denna fjärr som du tar dina outfits med vart köpte du den :)? tänkte kanske önska mig det i julklapp :)

Celine

Den sista var sjukt coolt!

caroline

Riktigt snygga :)

Sara Ekman

snyggt :)

FlizanLizan

sv: ja :/

Lara&Lucy^^

oh!! älskar linnet : O!! så snygg!!

Emelie

Riktigt snygga plagg!=)

Sv: Ja jag håller med!! Älskar deras små rabatter oså!=) Jo men visst är det! Men hur mycket brukar du ta för att fixa naglar på någon?=) kramar

Sofia

Riktigt snygga. Kul att det är lite olika stil på dom. :)

Eleonora Adriana ♥

Jätte snygga plagg!!

Felicia

Jättefin peplumtopp! :D

puss

Milina Salihodzic

Skit snygga!

Michelle

Gillar verkligen den tredje tröjan! :)

sv: Hm.. jag får väl helt enkelt öva! :)

sara

snyggt!

Jasmine

Svar: Tack för din kommentar. :)
Kram

Elinore

Älskar toppen :D <3

Ja OPI är super bra! :)
Gillar det glittriga lacket du haffat! <3

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

evelina

Fina tröjor!

LIENE

Snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: