slide show

130628

 
 
 
Det här inlägget är tidsinställt för just nu är jag på cityfestivalen med några vänner. har på mig en ny topp från forever 21 och ett nytt halsband från love culture, jeans från dr denim och såklart min MK väska.
Michaela Magnusson

Fin topp :D

kaffehörnan

Hoppas du har kul där

Alice

Jag är inte emot deras nagellack specifikt, utan mer American Apparel. Dom använder sig av sexistisk reklam. Bra att en tjej som nyligen blev uppmärksammad av blogg.se skrev det här inlägget: http://enblommigtekopp.se/2013/june/hipsterkonst-2.html
Bra att det tas upp, många är så ovetande om sexistisk reklam osv osv.

☆Z I N J A☆

superfint rum du har i bakgrunden och grymt snygg outfit!

Linnea

Snyggt! <3
Ja, jag är urnöjd med staketet :)

linda

sv: ja verkligen :D Åh vilken fin outfit :D

Aili

Fina bilder! :)

Ida ♥

Snyggt!

Sv: Tusen tack (: kram

Sara Ekman

fint :)

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Snyggt :D ♥

Amalias.Se-fotogalen liten människa

Några planer för sommaren?
Å du, lust med bloglovin-byte?
Kramis!

- Isabella Huynh

omg älskar väskan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: