slide show

World Trade Center

bilder från mina tidigare NYC resor, från 2012 och 2014.
 
Fyllde år i fredags och inte nog med att jag fick hela NYC resan som en tidig födelsedagspresent så fick jag även biljetter upp till nya world trade center skyskrapan, så kul! Jag älskar ju skyskrapor som ni kanske vet haha.. Väldigt snart åker vi! ♥
MALIN

Vad roligt! Älskar New York!!! Grattis i efterskott! Kram

Linnéa

Jösses, sååå coolt :p

Netti Starby

Men vilken underbar present och grattis i efterskott! Kram

Frida

Åh va roligt :)

Julia Svensson

Åh så himla fina bilder!!

N a t h a l i e

Wow magiskt!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad kul :)

NICOLE

Mäktigt =) Jag tycker det är lite läskigt med så höga hus men ja... ;)

Misstossequeen

Jätte fina bilder 😃

Caroline

Åh, vilka fina presenter!

Anita

Fina bilder :D

Flisan

sv: javisst är den :D

fina bilder :D

Amina

Men grattis gud vad kul för dig! :) Det är ju bäst att få resor i present! Men det kostar en del, så man får var tacksam att man har råd med det och ta vara på alla ögonblick. Njut nu!

Karin

Då önskar jag Grattis i efterskott =) Hade ingen aning om att man kan åka upp i nya world trade center skyskrapan men Ground Zero var inget som jag kände att jag ville se. Kanske nästa gång.

Pernilla Johansson

Ha så trevligt i NYC och vilken fin present... grattis i efterskott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: