slide show

NEW YORK

Wohooo imorgon åker vi äntligen till NYC, så taggad haha! Sitter med inpackning i håret nu, sen ska jag fixa naglarna och packa sen är jag redo.

Julia Svensson

Såå sjukt fina bilder!!

Misstossequeen

Så kul att resa 😊

Frida

Åh va kul, ha det så trevlig :)

Netti Starby

Men vad roligt och ha det så kul! :-D
Kram

Amina

Åh men hur avis blir man inte! Men NJUT nu och visa massor av bilder! Shoppa också - bästa i NY!

MALIN

Såååå coolt och kul med New York! Kram

Linnéa

Sååå härligt, avis :)

N a t h a l i e

Vill sååå gärna åka dit!

N

Åh vad roligt :D

Anita

Dröm !!

NICOLE

Å vad roligt! Ha det så bra :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad roligt :D

Flisan

sv: hehe jag med :D

åh vad kul :D

Pernilla Johansson

Åh vad kul, ha det riktigt trevligt, kan tänka mig att man kommer få se lite bilder sedan.

Karin

Hoppas att du får en underbar resa :D

Nelly

Vad roligt det låter!
Hoppas det blir en lyckad resa ^^

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Ååh vad nice! Ha det så underbart! :D

Annelie

vad roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: