slide show

New York shopping - del 4

Köpte lite nagellack också, blev överlycklig när jag såg floss gloss på rickys, älskar det märket. Det silvriga har jag haft förut och om ni följer min nagelinsta så har ni sett den fleeera gånger, mitt gamla tog slut precis innan vi åkte så självklart köpte jag ett nytt.
Ella+mila är ett märke jag velat testa länge så jag blev glad när jag hittade dom på rickys också. Fick även med ett vanligt vitt för det går alltid åt.
VERONICA - fashionblog

Guud så fina färger på lacken!! :) Kramar!

Julia%20Svensson

Åh så fina köp!!

Isabella

vilka fina färger!

N a t h a l i e

Vilka jättejättefina färger! :)

Frida

Vilka underbara färger :)

Flisan

sv: ja sjukt gott :D

snygga färger :D

Netti Starby

Vilka härliga färger :-D Kramis

Julia Johansson

Älskar att köpa nya nyanser av nagellack :)

Anita

Snygga färger !

Linnea

Wow, dom där "nagellacksflaskorna" var verkligen urläckra <3

Pernilla Johansson

Härliga nagellack

MALIN

Jättefina färger på lacken! Kram

NICOLE

Inte hört talas om dessa märken :) Hoppas du blir nöjd!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så fina färger :)

Petra Olsson

Men så fina lack:) snygga naglar har du också.kramar

Jessica Högberg

Kul när man hittar favoriter och lite nytt!

Sofie

Vilka härliga färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: