slide show

New York - del 6

En till bild från high line. 
Påväg mot 9/11 minnesplatsen.
Gillar verkligen den blåa byggnaden som ser ut som att dom staplat på massa våningar på varandra haha, vore rätt häftigt att bo där högst upp.
Jag har ju varit här en gång tidigare men jag tycker fortfarande det känns overkligt på något sätt. Dom har verkligen gjort det så himla fint! Det är dock fortfarande svårt förstå vad som hände här för 15 år sen, hemskt.
Sen åkte vi upp i nya WTC och alltså wooow, det var superhäftigt!! Kan inte ens förklara hur häftigt det var men jag filmade faktiskt lite så kan klippa ihop till en liten NYC film sen om ni vill? Iallafall så åkte vi hiss upp till 102:a våningen och under den tiden fick man se en film från när NYC var en liten gräsplätt med vatten tills att dom första byggnaderna ploppade upp, när riktiga WTC dök upp och 3 sekunder senare försvinna, tills det det är idag.
Där uppe hade dom också glasfönster ner mot marken, rätt häftigt att se hur smått allt blir från den höjden.
Ni får en utsiktsbild så länge, mer kommer såklart i nästa inlägg! Utsikten var helt magisk.
beccalundin.blogg.se

Bilder är magiska och då kan ja tänka mig det är tusen gånger bättre i verkligheten

Jeanette

Så härliga bilder :) Har alltid velat åka till New York

Pernilla Johansson

Oj vilken häftig byggnad, den som staplat våningar som du skriver. Ja 11 september är overkligt. Min faster var i byggnaden någon vecka innan det hände och besökte kontoret där för det företag hon jobbade på. Så man är glad att besöket var innan. Fina bilder har du tagit, gör att man verkligen vill dit.

Sofie

Som på alla andra inlägg så är ju bilderna fantastiska :)

NICOLE

Jag har aldrig varit där själv men det ser jättefint och mäktigt ut.

N a t h a l i e

Sååå magiskt!! Wow :D

Netti Starby

Vilket läskigt golv och jag skulle skita ner mig om jag gick där :-D Kramis

Linnéa

Sååå himla härliga pics <3

annelie

åh vilka fina foto

MALIN

Älskar verkligen denna staden! Så himla fint! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbara bilder, vill ju sätta mig på första bästa plan till New York, haha!

Julia Johansson

Magisk vy! :D

Julia Svensson

Åh så himla fina bilder!

Anonym

Ååh älskade New York!

Jennisbeauty

Shit vad magiskt!! En plats jag verkligen vill besöka :) lyckliga du

Anita

Fina bilder :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Wooosh, härligt ju!!! Så avundsjuk :-D

Frida

Gud va häftigt, skulle verkligen vilja se platsen där attacken inträffade. Huset som ser ut som om de staplat en massa våningar på varann är ju supercool :)

Amanda

Så himla fina bilder!

Amanda Jönsson

Åh men så fina bilder!

Ida ❉

Fina bilder :)

Flisan

sv: visst e hon :)

fler härliga bilder :D

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så härligt det ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: