slide show

New York - del 4

Startade dagen med en takeaway frukost från pax som vi åt i bryant park, inte så jättegott dock.
Utsikten vi hade under tiden vi åt var däremot bättre! Skyskrapan med antennen är bank of america tower.
Sen hamnade vi i supermysiga central park.

Sen gick vi längs fifth avenue och kikade i lite butiker.
På kvällen gick vi ut och åt som vanligt, gick runt och så shoppade vi lite.
Blev rätt många bilder i det här inlägget haha hoppas det var okej, hoppas ni tycker det är kul att kolla på alla bilder också!
Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

Celine

Du får mig att vilja åka tillbaka nununu!!!! <33

Lucy

Det var härliga bilder :D

Svar: tack :) :)
Julia

MALIN

Sååå fina bilder! Älskade älskade New York! Kram

SOFIA

Åååh älskar New York!! Så fina bilder nu längtar jag dit :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så härliga bilder :)

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Jag tycker det är kul att se massa bilder! :D

Linnea

Ah, sååå himla härliga bilder :p

NICOLE

Å så härliga bilder :D

Frida

Så fina bilder och det kan aldrig bli för mycket bilder tycker jag :)

Amanda

Fina bilder!

Sofie

Jättefina bilder, ser helt underbart ut :)

MATILDA

wow det är verkligen en SÅ häftig stad :)

sandra.

jag tycker inte det gör något att det är många bilder :D är så roligt & se bilder från new york, fina bilder också :)

Flisan

sv: ja super kul :D

härliga bilder :D

N a t h a l i e

Magiska bilder!!

Frida

Ja det var riktigt härligt. Ååh vilka mysiga bilder, älskar New York


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: