slide show

Måste berätta något för er..

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag var sugen på äventyr och nya utmaningar för ett tag sen? Jaa nu har jag tagit steget och bestämt mig för att gå på en reseledarskola i Barcelona i 5 veckor! 5 veckor utomlands, åker helt själv utan att känna någon men kommer såklart träffa så många nya människor från hela skandinavien, helt galet men så kul! Så redo!!
 
Så nervös, taggad, glad, förväntansfull och allt möjligt på samma gång!
Frida

Åh va kul och spännande ! :)

Netti Starby

Men åh vad roligt och det gör du så rätt i! Kram

CAMILLAESI

Så spännande :-DD Men ändå lite läskigt.. Modig du är som vågar helt utan bekanta eller vänner. You go girl!!

Kram <3

MALIN

Wow, vad häftigt! Det kommer gå huuuur bra som helst! Och Barcelona är en underbar stad :) Kram

FannyFredrica - [Fotografering]

Åh, det kommer nog bli jättekul! :D

Henrietta Nylund

Men ååh vad härligt!

Sanna

Härligt med BCN, älskar den staden :)

Linnéa

Wow, vilket coolt och roligt äventyr :p

NICOLE

Men å vad roligt!! Kör hårt :D

Lis Mari

Så roligt! Om jag ändå hade pengar...

Caroline

Men gu så spännande, heja dig! :D

Nimo

Vad kul att få komma bort lite

Terese

Men så spännande, lycka till!

sv: Ja faktiskt!!
Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vad kul! :D

Åh så kul låter jättespännande :D.

Pernilla Johansson

Vad kul. Då kommer du ha det gott. Lycka till med detta äventyr.

Isabella Huynh

gud vad spännande!!

Beatrice

Jätte fin blogg! & vad spännande att åka utomlands själv och göra sitt! Hoppas allt går bra, håller tummarna för dig! Kram :(

N A T H A L I E

Gud va kul! åh spännande :) kram

Amanda Engberg

Men åh så roligt! :)

Svar: ja det ska bli jättekul! :)
Julia

Lis Mari

Vad kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: